i want winter

Har rensat hela min mail, hade 1400 mail typ. Så nu har jag tagit bort så facebook inte mailar mej, fett skönt.
Och vill ni höra en sak, jag vill ha vinter. Inte för snön och det kalla då, eller förresten kanske inte vinter, men höst eller vår. Vill ha jackor, jeans, tjocktröjor och allt sånt utan att svettas. Kommer så ångra när jag läser det här inlägget om ett år och jag sitter och fryser arslet av mej men asså... det är sant. Sen vill jag gå vanlig skola också.. kommer nog inte ångra att jag sagt det här sen för distans suger rakt igenom. Aya, ska söka runt på lite dansvideos på youtube sen ska jag nog sova. Bye.


Jempa as kattiga Juan in danceaction... älskar hur nici ser ut, så söt. Ehm juste, funtar på att lägga upp dansvideosarna från prodktionen även fast dom söööög rakt igenom ni vet koregrafin från kultuskolelärare kan inte sluta bra... men ska jag lägga upp dom?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja

2010-11-30 @ 19:34:43
Postat av: Anonym

Ja

2010-11-30 @ 19:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0