Köp


Den här tröjan, en vanlig enkel t-shirt.. this is sooo me, jeans och t-shirt, innan hade jag den dära t-shirten med spets på axeln ni vet, gaah... jag hatar att vara fin, varför vara fin när man kan va ful lixom? :)


och den här, liite onödig att ha här i Panama men jag kunde inte låta bli och man ska ju blicka frammåt visst? haha, gick på 40 dollar, den hade säkert vart billigare i Sverige, men ack så skön, ack ack.. låter som kvack visst..


skulle kunna säga att oxå har köpt ett par fina skor, men nejpa.. d här är elidas, fast klacken är verkligen inte sådär liten som den ser ut.... okej den är inte världens längsta heller men aa... ååh vill ha höst nästan...

aah d är sååååå inte jag att visa vad jag har köpt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0