novembeeeer :D

YES, äntligen äre första november. Jag har nog aldrig i mitt liv varit glad över att det har blivit november. Men nu är jag, för det är bara 8 månader kvar tills jag kommer hem igen, tänk hur fort går inte en månad, då är det snart 7 månader kvar, sen 6. Då har jag bott här halva tiden och det är bara halva kvar då, och då kanske Amanda och Th kommer, det finns ju lite hopp kvar.... hahah, men annars så för exakt ett år sen fick vi höstlov, sen praoade jag och Th i kyrkan, jordens största latmaskar? JA, men det var så sjuuukt chill, va lediga på måndagar, gjorde typ ingenting..hehehehehe... nää men d va fett chill. Tänk ett år sen... jag kan känna lukten från november 2009. ABOOOOW det betyder att om två veckor var det EXAKT ett år sen vi bestämde oss för att flytta.. okej nu går tiden läskigt fort hejdå.

haha en rutten bild från den tiden på en matte lektion, deprimarde? typ.. kan inte ens dra till med ett leènde på bilden, hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0