ökenblogg

Ässo jag har tappat bloggsuget helt. Men vill ni veta vad jag hade på mej idag? Jo, en fin svart t-shirt med jeans shorts, axelremsväska, converse, vad hade ni på er? Täckbyxor och dunjacka? hehehe, nee men kom ju hem från Darien, sen kom släkten hit till oss en stund. Dom drog hem, vi drog till Larryons basketmatch men stackarna förlorade, men dom är grymma. Asså jag dör av tråkighet när man tittar på typ handboll, innebandy och sånt men basket, det är fett kul att titta på. Ah, drog och handlade sen, köpte b&j som jag ska ha ikväll till dhw. Sen så ska jag plugga, sova tidigt ikväll ska jag göra oxå, ska upp runt åtta i morrn för att hinna ikapp med plugg... asså inga bilder, inga videos ingenting men så äre. Har världens bloggtorka så bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0