Tiden går läskigt fort

I arkivet  21 December 2009

"tjenatjena

vaknade verkligen inte i tid till skolan idag.. kom dit vid halv elva typ sen satt jag och Th och käka kebabrulle. Och sen vare typ innebandy tunering som inte va kul. Så d va riktigt onödigt att ens gå till skolan idag. Efter skolan drog jag och Th hem till henne, så vi gjorde oboy och så käka vi en massa snö asså d va fett gott att äta snö med socker på! Sen sov vi och sen drog vi ut, och nu har jag nästan precis kommit hem.
Och eftersom jag går på den väldigt efterblivna skolan Ekilla så ska vi ha skolavslutning i morrn bittit, så ingen sovmorgon för mej som dom andra flesta får! bajsa.
Jaja, jag och Th har en deal, den som har minst ogiltlig frånvaro får fisa den andra i ansiktet! Hoppas hoppas hoppas att jag har minst frånvaro asså! Juste, fick ALLA rätt på sångprovet, d va bara jag och Cissi som fick de i klassen så då kände man sig feeett bra asså! Whatever, ska göra nåt annat nu,"


satt och läste i arkivet och på riktigt, det där var inte för ett år sen.. det var för 2 månader sen känns det som.. läskigt asså.. men men ska upp sju i morrn, nationaldagen här i panama så ska dra och titta på massa saker kan ta kort får ni se, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0