Tråkigt

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Jag kan vara riktigt seriös, som på film ni vet när dom är seriösa.. haah, eeh... Jag lyssnar på Never say never akustisk med Justin Bieber hahahah, ehm.. kommer inte på något mer.
Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
andra ska kunna laga mat, den viktigaste egenskapen. Näe men serri, vad menas med frågan?
Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Dom kalla mej för Färsan på lekis, i lågstadiet kallade några mej Jenni, i sjuan kallade folk mej för Bengan och Bengtsson, i åttan och nian vare bara Jennifer, thank God for that, typ i nian ba nu kommer Färsan.. hahah
Hur var du som barn?
Världens sötaste
Vad tycker du om fildelning?
grymt
Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
haaah nej
Vad kan man leva utan?
myggor helt klart, sen kan man leva utan att vara utan sina vänner
Vilket är viktigast hos en partner?
vad heter det, lojalitet??
Har du funnit Harmoni i ditt liv?
haaaaaaaaaaah harmoni?! QUE?! nejnej, harmoni finner man i himlen
Hur ofta lagar du mat hemma?
jag kan inte steka ägg eller laga nudlar.
Vad skulle du göra med ett friår?
åh, blev ju nästan tårögd när jag läste ordet friår, ååh du. Jag skulle leva livet, sova, resa, kasta ägg på lärare.
Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
måste säga asiaternas mat, kina mat, thai mat, d är det bästa asså...
Hur svarar du i telefonen?
hallå
Hur ser folk dig?
Ingen aning asså... skulle vilja veta det...
Människa som gör dig enbart ledsen?
Alla människor som går under namnet lärare
Människa som gör dig enbart glad?
enbart glad? haaaah enbart. kul
Värsta känslan?
hm.. besvikelse, tänk er att eran mamma har lovat att komma hem med typ, ben & jerrys så man gör i ordning mys, typ tände ljus tar på sej mysigaste kläderna och laddar ner en bra film. Sen kommer mamman hem och har glömt att köpa glassen..
Favorit tv-program?
GREYS!
Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
sova, vara med vännerna, komma hem sova.
När grät du senast?
haah, på nåt greys avsnitt hära, men de räknas ju inte, annars om inte program räknas så vet jag inte... typ, över ett halvår sen...
Är du vidskeplig?
what?
Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
jadu
Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
hahahhahaa NEJ TACK!

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
typ, hoppa fallskärm...
Vart går din drömresa?
Sverige... :p
Vem är ditt drömragg?
"drömragg" hahahahaha
När blir man vuxen?
när man skaffar barn :)
Vill du säga förlåt till någon?
nej
Vem är din hjälte?
finns ingen som tagit bort skolan så än har jag ingen hjälte
Vad tror du på?
Gud
Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
ung och bortskämd, önskar jag var bortskämd. ne skojja, men fett kul bo i ett hus med massa vänner (och det inte går ut på att ha sex), visst
Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Så länge man inte är heeeeeeeemskt ful så lycklig, men ser man ut som typ största psykfallet så tar jag snygg
Vad är lycka?
skratta
Vilka personer beundrar du?
som sagt finns det ingen som tagit bort skolan...
Har du någon dold talang?
många
Har du mobbat någon?
neeejnej
Vilket djur skulle du vilja vara?
fortfarande, en örn
Har du någon fobi?
ormar, uuuuuuh... uuhuhuhuhu
Vad är det pinsammaste du gjort ?
när jag gick i ettan alltså var jag 7 år, då pissa jag på mej på tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0