Jag satt och tänkte på julen, det kommer vara utan snö, utan riktig julgran och bara utan Sverige, sen slog det mej. Det kommer vara utan Amanda. Okej, jag vet vi har aldrig firat jul ihop eller någonting. Men hon åker alltid  iväg till Norrland på julen så min jul går också ut på att sakna henne, längta sönder tills hon kommer hem (även fast hon bara är borta några dagar) så vi kan börja med nyår, vara vi. Du vet, jag hatar när du åker till Norrland, man blir såhär ensam.. hatar när du är i Norrland som är typ 3 veckor per år, sen äre jag som åker iväg ett år... tänk om du skulle flytta till Norrland? Jag skulle dö... asså vänta, vad sitter jag här och snackar om Norrland, hahah. Nää men jag tänkte på när jag satt och titta på Grey's, du och jag, vi är som Meredith och Christina. Bästa vänner, berättar allt för varandra och kan vara mer än säker på att det stannar mellan oss. Det är det bästa med dej, jag minns för över ett år sen nu, när vi bara funderade på att flytta men ingen fick veta, Det var bara du som visste, du vet att jag saknar dej varje dag. Grymt mycket... ååh..jag vill bara tillbaka, vara vi. Alltid, alltid alltid kan man räkna med dej. Det har gått 5 månader nu, 7 månader till. Nästan halvvägs, jag längtar tills allt blir som vanligt igen, du och jag varje dag. Minns du på vardagarna vi sov, vakna vid nio av att jag va tvungen att ta bussen hem, haah minns varje gång jag skulle hem, från dej på helgerna jag hade aaasmkt saker på ditt skrivbord, typ mobil, busskort, ipod, hörlurar, lypsyl och massa annat.. va alltid tvungen att stå att plocka såg ut som jag baxa saker, haha. Och sen alltid "Om jag har glömt d skicka på posten" Jag saknar dej, ditt rum, din säng, ditt skrivbord som jag alltid städade. I miss you :(


love you bff ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0