Onödiga saker jag stör mej på.. heheh

Asså stör mej på fett många småsaker, eller stör mej och stör mej.. garvar mera, men typ.... ett exempel, när man läser bloggar eller på facebook typ: "Ring mej när du ser det här" "Ring mej fort" "Ring mej, ring mej, ring mej, ring mej" jag får daaaaamp, RING SJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLV!!!!!!!!!!! Asså äre så svårt att ta upp sin egen mobil och ringa? måse man skriva på sin blogg eller facebook, sen VÄNTA i hundra år på att andra personen ska se det och sen ringa? asså va? Sen typ, när folk snackar skit bakom nåns rygg, sen är med den personen, det är på riktigt FETT lågt, man kan ju bara tänka sej sen hur mycket skit den personen snackar om dej fast man inte vet. Sen tjejer som skriver till huuuuundra andra tjejer ba: åååh du är min älskling, du är den bästa, jag dör för dej, jag kommer alltid att älska dej och blablabla, inte bara till typ, två, tre, fyra, nära tjej kompisar utan till ALLA, undrar lixom hur mkt sanning det ligger i att dom tjejjerna dör för varandra? Eller sånna som har syskon på fb, asså tuuuuuuuuusen olika personer där, fattar ni? jag skriver som ett cp, men asså dom har angett alla sina kompisar, och alla dom någonsin har träffat som sina syskon. Sen g, asså typ som i ge, eller get, eller gjort, asså vem har bestämt att just några ord ska uttalas j men stavas med g, och andra ord ska stavas med g och utallas med g som gå, gång... mycket enklare att bara je, jet, jort. VARFÖR ALLA DESSA SAKER?


VARFÖR SER MIN NÄSA SÅ STOR UT??????????


när jag va liten va min största dröm att få små läppar, på riktigt, för elida mobbade mej för hon tyckte jag hade "fläskläppar" stackars mej, vi satt hemma hos en vän och åt middag med hela hennes familj, jag va kanske... 8, så sitter Elida och babblar om mina "fläskläppar" så jag drog in läpparna, asså gjorde dom mindre för jag skämdes så mycket, sen så säger hon högt och pekar på mej, "Titta som nu drar hon in läpparna för hon skäms" stackars mej satt där helt tårögd och önskade att jag kom från usa, för jag trodde alla från usa hade små läppar.. men d e ju typ så? varför jag säger det här vet jag inte, nu är inlägget för långt och ointressant hejsveeejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läppar ska vara stora, men näsan beror nog på att du håller på att få Bengtssonnäsa haha, nej det tror jag inte, den är fin som den är.

2010-11-07 @ 11:27:52
Postat av: kl

Man kanske inte har några pengar på mobilen men man vet att personen som man vill ska ringa har en iphone eller nåt så personen ser logginlägget på en gång då blir logginlägget samma sak som att man skickar ett sms haha vet inte om du förstår men det är i allafll varför jag skriver ring mig på fb och känner många som tänker likadant

2010-11-08 @ 13:26:06
Postat av: Stina

hahahaah, OMG vad du har för mycket fritid! Galet

2010-11-08 @ 19:10:15
Postat av: amanda

asså hahahhhah jennifer du är så fuuul! fast håller med dej på allt! :D

2010-11-11 @ 22:18:36
URL: http://kountianhellgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0