101001

Hejhej, konstigt att man inte kan se bloggar? men men, har fortfarande inte köpt någon kamera, och vi har ganska så fullt upp i helgen, igår va vi ju ch shoppade, köpte typ ett par jeans och en tröja bara, dennis gjorde sitt hår rakt! Och vi hitta ingen kamera, och idag vid sju drog vi till ett barnhem, och sen kom vi hem pluggade, mötte upp trumans som vi åkte med hem till dom så har vi varit där hela kvällen, det har varit fusion grejj så det var fett kul, i morrn ska vi fira min tia beba som fyllt 40, så det blir att dra till El valle så det blir kul, söndag... blire nog sova och plugga sen kyrka tror jag, sen börjar ännuuuuuu en låååååååååång irriterande trååååååååååååååkig skolvecka, asså jag vet ens inte varför jag bloggar, ska vänta tills vi har köpt kamera så de kommer va fett lame, kommer blogga kanske någo gång ibland tills jag har köpt kamera, men nu vet ni alla fall hure ligger till, ska starta om på nytt typ sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0