101007

Godaaaaaaag på er, idag blire oxå en plugg dag mina tjere venner, ska skriva om buddismen, 2 timmars matte, idrott om jag hinner.. ehm aa, naturkunskap... uh. aah och en sak ajg stör mej på CHEY?!?!?!? vem är chey??? cool chey, fin chey, härlig chey, trött chey, konstig chey, chey chey chey varför skriver ALLA chey? Det heter T J E J!!!!!!!!!!! hahaha nee, men det har varit mitt störningsobjekt dom senaste veckorna.
Ehm, japp... Och stina håller i sej om att min kamera är ful????

Stina den aas grrryma
om men tja stina:
hahahah, men den ser ändå konstig ut :Ö
Th håller med mig! ha, 2 mot 1 <3

Stina, du känner mej, jag ger mej ALDRIG.
Och jag har i alla fall coolare moppe än DEJ!!!!!!!!!!!!!!!
hahahah nee, din moppe är fin ;) men, eeeeey kameran ÄR cool, ska filma den någon gång, den är inte random?? bara för att det inte är en svart eller silvrig sony eller nikon, det här är ett bevis på att ni går på utseèndet, vilket är lite konstig med tanke på hur ni två ser ut lixom............(............................................)


kante va lätt att leva så som ni ser ut va? :(((( lider med er <3333333333333333333333333333333333333


Kommentarer
Postat av: Miss universe

sluta ! min mamma säger till mig att jag är världens vackraste... :((

2010-10-07 @ 21:47:04
URL: http://theresaskaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0