101017

Heeeej, klockan är ett och jag ligger fortfarande i sängen, idag ska jag göra den dära odlingen -.- och plugga lite matte -.- BAAAAAAAAAAAAJS MAN PALLAR INTEEEEE!!!!
Hade världens bästa dröm i natt också, och vad mer vill ni veta? Jag tittade på halva dear john igår, ska titta klart idag innan jag går och lägger mej, har gett den två chanser förut, en gång när jag och amanda tittade själva, den va fett långtråkig så vi stängde av efter halva, sen när vi va några stycken hemma hos amanda en hel natt så va jag, ludde och rasmus i hennes rum och den va på, men jag sov och dom andra spelade spel på deras ipod eller iphone, den är ju inte så bra men ska ändå titta klart bara för att..................... bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0