101017

hola.

Idag har jag inte bloggat, men jag har haft en aaasbra dag, vill ni höra? Klart ni vill, vakna vid åtta.... men så åkte vi hem till larryon och sen vidare till den dära badplatsen, asså vi hade inte tur med vädret, det regnade först men sen var det bara lite molnigt, fast det var ju varmt fortfarande såklart så det gjorde ingenting :) Men aa, vi körde en fett rolig frisbee (?) lek, och jag märkte hur sämst min kondition har blivit, sen badade vi, mamma tog några bilder men dom var ganska kassa och så filma hon lite, kan lägga upp några stycken bara på bloggen sen har jag lagt upp på min fb och jag håller på att ladda upp en liten snutt som mamma filmade när vi badade i vågorna, fast vi trodde hon tog kort så på varje våg posade vi, haha. Ah, sen drog vi hem duschade och sånt sen drog vi till larryon och åt, titta på prince of persia, spela kort. hehehehe bluff, d är fett kul, och så gjorde vi brownies och bara snacka typ, det var fett kul men nu har jag ont i huvet och lite skolångest inför i morrn.. :( aya, vi hörs peace breeeeeeeeeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0