101025

Hejhej :)

Har börjat med mitt schema nu så jag börjar klockan nio varje dag. Jobbigt. Fast nu har jag gjort klart nästan allt för idag. Har bara en timmes matte kvar, så skulle egentligen ta rast nu och dra till poolen, men jag tror jag gör matten nu och sen blir jag klar innan tolv så drar jag till poolen och är där hela dan. Gaah, nice!
Skitbra att gå upp klockan nio asså. Tidiga mornar är bäst!.. hhahaha låter som min hjärna har bombat eller nåt men det är sant. Fast inte på sommarlovet, då ska man vakna runt tre och vara ute hela natten. Bääääst!



är inte det här bäst att jag kan sitta i pyjamas i soffan och plugga och på rasterna gå till poolen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0