101026

Moooorsning vaaa
Vaknade vid nio, pluggat lite, ska fortsätta plugga snart med den absolut värsta jag vet - Naturkunskap, jag äter hellre bajs än att jobba med det. Men som tur är äre bara 17 veckor av den kursen och är inne på vecka 9 nu, så det är bara 8 veckor kvar. Det går fort hoppas jag. Juste, glömde säga att igår webbade jag med amanda, va feeett skönt att garva igen. Asså det är klart jag har garvat här oxå fett mycket, men det va mer på riktigt att garva åt amanda för hon är så knäääääpp. Och det är kul för hon kör på samma rörelser äääh åpallar inte säga ni fattar ändå inte.... nu ska jag jobba... med.... na...tur...kun...sk...a....p...... :(((((((((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0