äta hos amanda


haha at jag lägger ut bilden. Men fy vad jag saknar, att äta hemma hos Amanda när vi precis vaknat runt två, tre.. Sitter mitt emot varandra som vanligt, pratar, äter.. bara är. Haha Amanda är så knääääpp, oftast när vi sitter såhär säger hon, det känns som vi är på en dejt så jag ba mm... sen hon ba, vi låtsas att vi är på en dejt! Så börjar vi prata ba, aah vad göru på fritiden hahaha, hon ba bra att öva såre inte blir pinsamt tyst när man väl är på dejt lixom. hahaha ååh, jag vill bara hem till henne, äta hennes pappas gooooda mat, och sitta där med henne framför mej... jag skulle döda för det nu asså..


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag har absolut ingen aning om vart den där tröjan är nu ? :O

Tog du med den till panama ? :P

2010-10-27 @ 20:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0