blablabla

Känner för att bara skriva nåt..
Aaaa vi tittade på fyra avsnitt från grey's, gryyymt grey's är på riktigt. Men dhw är bättre, hahah. Men sen då, ska man fortsätta skriva dom dära inläggen där jag går djupare på hur det är här? Jag vet inte... känns inte riktigt som att.. asså.. hm.. jag vet inte, d är inte jag att skriva djupa inlägg helt enkelt hahah. Men vi får se :p
På lördag om en vecka åker pappa till Sverige, ORÄTTVIST!!!!!!!!!!! Jag vill oxå :( skulle va så sjuuukt grymt att få åka till Sverige till nyår, men bajsar man pengar i den här världen? nooop... så aah.. blir väll kul här med, men allt jag kommer tänka på är typ, nu räknar dom ner, nu fixar dem sej, nu dansar dem, nu täner dem fyrverkerier... jag vill ju va där. Men men, nästa år! Och jag TÅL inte den dära reklmaen på spotify typ girls1st eller varen heter, hon som kommer från karls nånging och snackar med en sjukt ful dialekt och röst om sin fotodröm.. asså uuh. Måste ta ut hörlurarna varje gång hon kommer. Men nu ska jag snart sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0