Datorer

Jag har tänkt på en sak, när jag kommer hem till Märsta kommer jag ha tre datorer. Först min underbara stationära dator, den här som jag har nu, och sen en man får från skolan! Fett grymt ju, En vanlig på rummet som man sitter vid, en dator som man bara gör skolarbeten och sånt på, sen en till som man kanske kan ha som.. bloggdator hahah nee.., men typ, "resedator"? om jag ska typ till amanda, eller th, eller var som helst så kan de va datan som alltid hänger med. Men då måste man ha mobilt bredband..
Fast tänk så säger mamma eller pappa att jag måste ge bort en till nåt syskon? Nu låter jag snål, men det vill jag inte! Jag minns, när jag var liten och ALLA mina kompisar hade en dator och en TV på sitt rum, jag hade inget. Sen fick jag en TV i julklapp nåt år och jag blev sjuk glad, men jag har inte haft min egen dator förs pappa gav mej den stationära för ett år sen. I femton år levde jag på andras datorer, nu börjar man få tillbaka... haha, nee men vi får se.. Om jag måste göra mej av med en... blir det nog den här :( Men om jag inte behöver göra mej av med en kom jag på en fett bra idè, när vi ha filmkvällar kan jag ta med mej BÅDA datorerna, då kommer alla vilja vara min kompis igen efter dom har glömt mej nu när jag varit borta i ett år! wonderful!


typ bästa bilden jag har på min dator, den här datan är bäst i love it! den är B Ä S T att titta på film på!


den jag har nu, den är väll okejj.. mysigt med en liten bebisdata + att den är vit, d gillar jag :)
aah och sen så plus den jag kommer få från skolan när jag kommer till sverige. hmm... d kanske blir att jag får ge en dator till alice.. hon är ju sju när vi kommer tillbaka?.. vi får se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0