den dära känslan i magen som ingen vet vart den kommer ifrån

Jag hatar den där känslan man brukar i magen som om man vore nervös för något men det finns ingenting i hela världen att vara nervös för, ändå får magen ta hur mycket stryk som helst. Eller när man har gjort något i skolan och man vet att läraren har ringt hem. Man vill absolut inte hem och då har men den dära känslan i magen... jag har den nu men varför? Ingen aning...
ååh, sitter och lyssnar på min spelista "sönderlyssnat" på spotify, innan jag raderar en låt från någon av mina vanliga listor på spotify lägger jag den i sönderlyssnat, så nu sitter jag och lyssnar på massa låtar från sommaren, asså om jag saknar, kom å tänka på bara när jag, amanda, stina, th, pontus och simon drog och badade klockan sju på morgonen i steninge, eller jag och amanda badade inte, sen satt vi där och chillade bara så kom det några som skulle dyka i steninge!!! asså hahaha, dom hade våtdräkter och sånhära tank så man kan andas, och somfötter och hela kittet, sen så var det en som höll i ett snöre som den som "dök" hade på sej så att man inte skulle drukna, så dök dom längs bryggan bara. asså hahahah, så fail! Och när Sigtunahem gubben kom och börja bråka med Simon, asså hahaha minnen asså! Kanske oxå ska göra en såndära sommarskitsresume eller vare heter? ah vi får se :)


Kommentarer
Postat av: Miss universe

JAA SKRIV OM SAMMAREN!!! då ör du bäääääääst!

2010-10-13 @ 12:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0