hemma i versalles

och äntligen hemma, eller jag hade gääärna stannat kvar hos mormor och morfar, älskar att va där man får god mat haha. Nä men nu ska jag plugga lite sen äre desperate housewives! Så vi hörs när jag har pluggat klart och tittat på desperate housewives. Och en sak jag har tänkt på är att när man pluggar distans får man aldrig ångest för att man lägger sig försent, det är fett bra! Jag minns hemma i Märsta när jag satt till datan till tolv och hade ångest över det, hahah. Men nu får man väll ångest att man måste plugga halva natten om man sover halva dan vilket är mindre nice.. men men, nu dhw! :D


saknar mys i amandas kök och hennes vackra luckor som dom bytte ut om jag minns rätt, eller vare bänkarna ni bytte ut medans jag va i suecia? Minns i alla fall när dom hade turkosa luckor.. liten man va då.. och amanda, minns du när jag stog och bredde mackor och du öppnade kylskåpet och sen vände jag mej om och gick rakt in i det.. ååh.


Kommentarer
Postat av: amanda

vi bytta ut båda.... haha turkosa ofta? jag kommer inte ihåg det ;O hahahahaha jaa juste!! bästa :D

2010-10-14 @ 16:50:26
Postat av: Jennifer

joo men jag hann aldrig se båda, jag hann bara se antingen luckorna eller bänkarna... :p

2010-10-14 @ 17:55:14
URL: http://jenniferbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0