irriterad

Ändrade storleken på texten, blev det för fult och för litet? Jobbigt att läsa? Ska jag ändra tillbaka?..
Aja, sitter här med en äckligt jobbig naturkunskaps uppgift. Jag längtar tills det är över, hoppas hoppas hoppas jag inte behöver läsa Naturkunskap B.. då hoppar jag av gymnasiet.. Ni anar inte hur mycket jag vill gå om nian, går hellre om nian tio gånger än det här. Jag kan bli en vampyr stanna i samma ålder, jag pallar inte lära mej nya saker längre, asså nya TRÅKIGA saker.. Kan jag inte tillräckligt?

men ska snart ta en tur hit och simma.. borde inte i alla fall idrott vara frivilligt på gymnasiet?

Kommentarer
Postat av: Miss univesre

ÄNDRA TILLBAKAAA!! det är skitlitet, måste ta förstoringsglas för att kunna se vad det står....

2010-10-30 @ 02:04:58
URL: http://theresaskaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0