Julen


FINNS JULMUST I PANAMA?!?!?!?
Annars blir det ju ingen jul, ååh... jag vill ju ha min jansons, och julskinkan och allt annat som hör till, och Kalle Anka! Assåå :( Vi kommer käka aros con pollo, den rätten du äter på ALLA ANDRA högtider, hahah. Nää men den maten är väll god, tror vi kommer fira två julaftonar, en här hemma med bara familjen där vi säkert laddar ner Kalle Anka eller något, och sen en i El valle, man vill ju ändå veta lixom hur dom firar här. Men jag kommer inte ha snö heller... Jag minns att jag alltid när jag kom hem från skolan, det var ju typ kolsvart då, jag tände ljus, drog upp persiennerna så man såg lite snö, satte på julmusik på spotify sen la mej i sängen och sov.. och NJÖT för jag visste att jag inte skulle kunna göra det nästa år.. Men men... ååh, jag vill ha julmust nu asså :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0