matten är en onödig del av livet..

hej cheyer, haha nee jag skojja bara, tjejer! eller juste, det finns killar som också läser den här men jag pallar inte säga hej till dom ;p haha mobbad jag är, men jag känner bara nu att matten kan ta sej, KAN TA SEJ, pallar eeeej med matteheheheheeeeen. Eller jo jag måste palla så jag ska snart ta fram den, egentligen skulle vi ha gått på larryons basketmatch och sen hem till han och typ va, men jag har för mkt matte och annat i skolan just nu så det gick inte. Men ikväll får vi besök av mammas och pappas vänner och deras son typ, så jag måste plugga fram till dess, och juste, jag ska odla den dära skitsaken oxå. eller så tar jag det i morrrn. aah så blire!
men nu matten, eller först ska jag ladda ner musik till ipoden. BYE


hahahha, hitta den här på dennis data, sitter på hans data just nu, och asså VA?? en konstig bror man har asså... jag som trodde att han bara var för screamo musik, happ... tydligen inte.


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA dennis så stööörd :P

2010-10-16 @ 01:45:39
URL: http://emwaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0