natteeeeen

shooo.. bytte tillbax designen oxå, vill ha lite sådära grönt, somrigt, mysigt :)
är på världens blogghumör oxå, har skrivit om hur jag håller humöret uppe ni vet när man är såhär långt bort och allt... men vet inte om jag ska lägga upp det. Känner mej jätte mobbad när man sitter och skriver lite djupare texter.. hahah. Nää men ska sova nu tror jag. Är sådär trött när ögonen stänger sej av sej själva och d är då man sover som bäst så ska sova nu. Nattiiiiis :)


asså är inte bilden klockren? ser ni i vänstra hörnet? dennis som har flygit av stolen, sen jag dom dööör av garv, min överglada moster med christian i sitt knä som ser ut som han käkat en citron eller ngt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0