Ska jag säga vad jag stör mej på? A d ska jag

* Lärare - okej jag behöver inte ens ta den här historian jag vet att dom flesta ovuxna (kan man säga så?) håller med mej. Men Sveriges lärare behöver på riktigt hjälp under alla mina skolår har jag haft en bra lärare, och jag fick MVG i alla ämnen med henne, har man bra lärare = bra betyg, har man inte bra betyg = dålig lärare.

* Chey - Inte värsta big deal men jag tycker det är kul att alla helt plötsligt börjar säga chey? Rolig chey, cool chey, trött chey, fin chey, konstig chey osv. VEM ÄR DEN DÄR CHEY? Tjej heter det, TJEJ!

* Elida - heheheh, hon köpte en doritos påse, jag fick inte ens smaka EN CHIPS... EN CHIPS!!!! oj.. ett chips, heheh.. aah så när hon gick på toa satte jag mej och åt lite, när hon kom tillbaka fick jag stryk...

* Min blogg - jordens sämsta blogg, jag säger hela tiden jag ska göra den bra, jag ska göra bra videoinlägg, jag ska ta mycket bilder, jag ska lägga in dagens outfit osv. Men dom kommer aldrig till mej, jag måste komma till dom och jag pallar inte

* Kläder - Jag är i mycket stort behov av kläder, finns det fina kläder i Panama, svar nej.


det är dom där fem sakerna som gjort mej till den jag är idag. och vem är jag idag? aa det vet jag ju som sagt inte men ni kan ju dra era slutsatser utifrån bilden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0