Ska lära mej sminka, en vacker dag


shoooo, drog till el valle. skönt att vara här en gång när det inte är fest hahah. Nää men nu äre ju bara närmsta släkten här, dom som bor här, mina två mostrar, två små kusiner och mormor och morfar så det är mysigt :) Mormor håller på att laga patacones till mej, aaaaaaasgott. På vägen hit köpte jag mitt eget smink! Det var länge sen jag gjorde det, har i typ ett år levt på Elidas för jag pallade aldrig lägga pengar på eget, men nu så.. Och jag ska bli pro på at sminka sotningar nu, jag vet vad miss universe tänker nu och att hon skrattar inombords. Ska DU lära dej coola sminkniar? lär dej att måla naglarna först!! Är det här en sån chockande nyhet så du flyger in i väggen och kissar på dej igen? Som när jag berättade om kycklingarna du vet.. haha nee men innan du vet ordet av så äre jag som kommer få sminka dej... aah.. rövslickaren som jag är. haha nee men ska äta snart. BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0