sommaren 10 - Maj

oki homies, let's start with may :)
slänger in en låt som jag knarkade oxå för varje månad


(Lil Wayne - Paradice)


precis som vanligt hade vi ff varje helg, elida övernåningen, jag undervåningen, livet va chill på ff tiden :)


miss universe blev till i maj, det är den här bilden jag snacka om förut när jag kom på att det där är miss universe.


vi gjorde världens grymmaste produktione med klassen, den blir svår att slå kan jag säga... synd att jg inte kommer få se niorna i år på deras produktion hade gäärna velat bevittna när dom failar sönder jämfört med oss, haha... eeh.. hoppas ingen i den klassen läser min blogg bara.. heheheh...


jag fyllder 16, bilden togs på min födelsedag så d va därför jag valde den ;)


vi hängde några gånger i sätunaparken med massa andra vänner och nytt folk:)


sätunabild, och fy vad kallt d va jag skojjar inteeeee


seetuuna, aa vissa DAGAR vare lite varmare :)


sätuna


hahah feett fula vi va, haha leker fina framför kameran, lyckas vi? BIG NO, haha men vi drog till våfflan med mositosen :)


d va ju fortfarande school, och vi hade orientering, låt bilden tala för sej själv.. oooh har ett fett roligt minne från det här men vene om jag vågar skriva om det, då man har vissa som läser min blogg som inte borde läsa min blogg. men låt bilden tala för sej själv :)


dom här två fixa så jag fick jordens bästa födelsedag, dom tog mej till lasergame :D


på väg till lasergame :D


moppen fick va med om många randomkörningar under maj, tro mej halva märsta har kört min min moppe, men inte konstigt när den oxå är märstas snyggaste ;) haha, nee men alla som kört den säger att den har den bästa acc, accer? aah men accerlation :D


jag, th och simon drog till steninge en kväll och bara chilla, huurskööööönt, och på den här bilden va inte th och simon tillsammans, dom va typ på g till att vara på g.. hahahah, och titta på dom nu, om typ två månader har dom varit tillsammans i ett halvår, och jag undrar oxå hur th kan va tillsammans med simon, titta bara på bilden vilket cp???? hahah

precis som dom senaste elva åren spendarade jag nästan varenda lediga helg och studiedagar med amanda, och vi hade våra dampstunder, hahah :D


väntade som vanligt varje morgon på miss universe, ni vet jag va hennes taxi och skjutsa henne till skolan :)


så fort solen va framme solade jag som en tooooook


skolan va FETT chill hela maj typ :D


vi såg när alla studenterna tog stundeten, sen satt vi vid bures bussplats och vänta på att dom skulle åka förbi men dom kom aldrig så precis när vi va påväg in kom dom.. d va fett kul å se :D


och sen kom man på att man bara hade några dagar kvar med världens bästa klass :(


Kommentarer
Postat av: Elin

sv; wow. är det häftigt? :D

tack, detsamma! :)

2010-10-14 @ 08:26:04
URL: http://moosenelin.blogg.se/
Postat av: Elin

sv; vad härligt :D

2010-10-14 @ 15:48:20
URL: http://moosenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0