Spyfärdig

Ni anar inte hur dåligt jag mår just nu asså, jag tror på riktigt jag kommer spy. Jag har mår AAAAAAAAAASILLA, så skakar jag lite oxå.. ni vet, om man håller handen i luften kan den inte vara still.. och d är svårt att skriva, uh snälla jag har aldrig varit sådära riktigt riktig sjuk så man vill ta livet av sej, hoppas jag inte blir det nu asså! Jag har inte haft feber på hundra år, jag har inte spytt sen jag va 10 kanske, jag blir bara förkyld, ååh.. jag kommer dö om jag vaknar i morron och jag mår sämre.. åååhneeeeeej bajsaaaaa, nu ska jag FÖRSÖKA sova, hoppas det går!


när ni ser den här bilden tänker ni, jordgubbar med choklad, jag tänker jennifer och amanda.. d har varit våran grejj sen typ... början av åttan för mej, alltid har vi jordgubbar och choklad, tröttnar man? NEJ!...
fast nu blev jag ännu mer spyfärdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0