Stomp the yard 2

Tittade på Stomp the yard 2.. asså.. fett b, eller den va helt okej bara att det var EXAKT samma story som ettan. Bara att ettan va hundra gånger bättre. Besvikelse, ja. Inte ens koregrafin var lika bra eller cool. Men men, nu har man sett den i alla fall. Och jag stör mej, på mycket just nu. Ingen bra dag med andra ord... typ. Åååååh jag vill bara slå någon nu, eller i alla fall ha någon som känner samma sak, som oftast Amanda alltid gjorde så vi kunde alltid snacka med varandra så fort någon störde sig på något, eller Th. Eller asså haha inte att vi störde oss på th utan jag kunde snacka med th oxå för vi är så lika, hahah. Men nu så kan man inte det. Minns när jag var PISSED OFF (!!!!!!!!!!!!) en dag för nåt år sen, ringde bara upp Amanda direkt och hon lyssna, prata, tyckte samma sak. Jag saknar det.. att ha en bästavän som är nära, ett telefonsamtal bort. En moppeturbort, eller bara några steg bort, bara lixom.. en tanke bort. Här hur ska jag göra? Ringa mitt i natten? Ta flyget på hundra timmar? Ni får stå ut med några klagoinlägg ibland om hur mycket jag saknar mina homies... men så äre, d är 36 veckor kvar tills allt är som vanligt igen. Men ja, jag njuter av tiden här men man saknar ju vardagliga livet som jag har levt sen flera år tillbaka så aa.. äh men pallar inte förklara mig mer, ni fattar säkert?...


this is home... fast bortsett från snön dåra, ahaha ååh saknar INTE snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0