Amanda 14 :')

I REMEMBER - AMANDA 14
Okej we're back med miinneeeen, ska göra en ny sån dära bild sen när jag pallar oxå. Men men, minnet för idag blir *trumvirveeeeeeeeel*
När vi firade Amanda i Mars och hon fyllde år, jag minns hela den dagen. Egentligen är det inget speciellt som ni blir värsta waow av, men jag minns hur jag och Th drog till stan för att leta efter något att köpa, och vi skulle inte ha tid att åka hem och slå in paketet så vi fick leta efter en kartong att lägga den i och sen dra till en affär och fråga efter tejp, hahah. Och jag minns när vi va på väg hem från tåget så fick vi tjaffsa aaaasmycket med Rasmus om vem som skulle betala för något, jag minns inte vad men vi tjaffsa om pengar tror jag... hahah tider. Aya, vi mötte upp han och några till sen drog vi hem till Amanda, sen hemma hos Amanda asså det här är det bästa. Rasmus är ju såååååååååååå typ.. klantig, hahah. Vet ni vad han säger? Han tittar på paketet och ba: Äre där mjukisdressen är? vi ba rasmus.............................. sen han ba: eeeh.. jag mena shampot. hahahah så dålig, så amanda ba, HAR NI KÖPT EN MJUKISDRESS? :D haha, aaah, sen gjorde vi tacos, vi flumma, vi drog ut och äggade Amanda.. ååh vi hade så grymt kul den dagen! Och jag tittade tillbaka i arkivet och jag la aldrig upp bilderna så jag gör det nu mer än ett halvår efter, men bättre sent än aldrig :D


ludde SOM VANLIGT med jackan på.. haha

isak som hackar tomater ;p

jag och rajje

den här bilden lägger jag bara ut för att reeeeeeetaaaaaaaaaas

fina :)

sen har vi rajje som alltid ska ta papparazzi bilder :p

hihihihiihihihihihihihiihihihihiihihihihihiihihihihihihiihihihihiihihihihihihihiihi

mysitttttt

osså mysitt

hahah titta ludde :D

eeh....

1.titta isak??? 2.titta fina tårtan 3.jag ska ha en video när vi sjunger

och juste, tror ni inte isak och rasmus va tvugna att försöta tårtan efter att vi hade sjungit?
hahahha, åååh, jag saknar! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0