att byta rum eller att inte byta rum

Jag känner bara för att skriva, för jag kan inte sova...

Jag funderar på att byta rum med Elida tills när vi kommer tillbaka, har jag sagt det? Men jag börjar tveka... Amanda vill absolut inte att jag ska byta rum men jag vill, fast jag och Amanda, det känns som vi är ett gift par när det gäller det här och vi måste ta det här beslutet tillsammans, hahahah. Så jag vet inte hur det blir med det, vi håller på att argumenterar om vad som är bäst hahah.
Sitter just nu och snackar med Th på fb, äre inte lite läskigt att igår titta vi båda på halva dear john stängde av efter halva och tittade på resten nästa dag, helt utan att prata om det ens? Typ som att vi har samma hjärna eller något, fett äckligt... men d är väll som vanligt då, förut brukade vi ha ont på exaaakt samma ställe, d va ju helt sjukt. Hade jag ont i knät hade hon ont i knät, hade hon ont i axeln hade jag ont i axeln.. tror att den ena hade det fysisk och den andra fick det psykiskt. Minns ni crazy penguin eller hur man stavar det? Jag spelade det här om dagen, kom att tänka på Nici, som alltid spelade det på min mobil så fort vi fick rast, Rasmus, som alltid spelade det på min mobil så fort vi va och sen ladda han ner det på sin mobil och saker, fett satsare, Amanda, som alltid spelade det på min mobil när jag låg och sov på morgonen och hon dog av svält, Mej själv, som allid spelade det till två på natten och var dödstrött i skolan.... äh nu äre sådära skitmkt text och ingen bild så nu ska jag kissa, jag är så kissnödig så jag tror jag kommer skita på mej, have a good life bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0