Dåtid

Man saknar alltid dåtid, vad man än gör. Jag och Th snackar om det ganska så ofta. Det är så sjukt, I vintras saknade man hösten och sommaren, sen när våren kom saknade man fortfarande sommaren och hösten,sen när sommaren kom så blev det att man saknade vintern och våren. Och nu när det är höst saknar jag förra hösten, vintern, våren och sommaren mer än någonting annat. Speciellt vintern asså... Och jag vet att när det blir vår kommer jag sakna hösten, när jag precis hade kommit till Panama. När jag kommer hem kommer jag sakna hela Panama och nu när jag är i Panama saknar man bara Sverige, det blir aldrig bra, man blir aldrig nöjd lixom. När det är nutid inser man inte hur bra man har det försen den tiden är över och då vill man ha dåtid. Som Th säger, man lever inte i nutiden, man lever i sina minnen. Och varje tid har sin speciella låt som man lyssnade sönder på och inte kunde lyssna mer på, men sen efter ett tag om man lyssnar på den så blir det den låten som man får minnen utav, man kan typ känna lukten av den tiden bara av att lyssna på låten.


(Sommaren 09 - Good girl gone bad)


(Hösten 09 - Change me)


(Vintern 10 - Best Girl)


(Våren 10 - Paradice)


(Sommaren 10 - California Gurls)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0