Vad tycker ni da?

Har fixat lite i headern, men jag tror att jag ska göra den lite mindre. Asså inte lika hög och sen så kanske jag byter bild, kanske rundar kanterna. Vi får se men nu snart måste jag plugga.
Jag och Elida va vid poolen och tog massa kort så vi filmade vägen till poolen oxå så ska upp med den på youtube.


Dagens outfit dåra, skönt att jag inte behöver skriva, baslinne från blabla, tröja från blalba, jacka från blabla, halsduk från blabla, leggins från blabla, skor från blabla... här kör jag på linne och shorts och dör av varmheten om man kan säga så? Haha, kommer älska att retas med er när det blir vinter hos er! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh du är så vacker!

2010-10-20 @ 21:40:14
Postat av: Karin

Jag tycker att headern är jättefin som den är :D

2010-10-20 @ 21:53:08
URL: http://mysterycity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0