04.20 pm

Sitter här nu i sängen och gör ingenting, skulle skicka iväg det dära voicemailet men det funkade ju inte, blir seriöst trött på den där FC nu, ingenting funkar som det ska och det slutar med att jag hamnar efter i skolan. Så nu pallar jag inte tänka på det mer.
Det regnar här, det är så mysigt när det regnar så jag ska nog sätta på en film eller så ska jag sova lite, i morrn ska vi till Isla taboga tror jag det hette, en ö här i Panama så ska vi bada och så hela dan, så det blir säkert nice, hoppas bara på fint väder, det behöver inte vara strålande sol bara det inte regnar. Men, jag hoppas veeeerkligen att vi hinner hem i tid till VMA, jag KAN inte missa det. Eminem ska köra live där så jag kan inte missa, hoppas bara att dem inte dubbar som dem alltid gör. Men vi hörs då senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0