100903

Hejsan, har varit vaken i nästan två timmar och har börjat på historian, gjorde ju aldrig den igår ;p
men jag fattar inte vad problemet är... jag ska skriva lite om en tid jag är intresserad av... jag är inte intresserad av någon tid men jag förösker klämma fram något ändå.. i nian, tro mej.. jag va EXPERT på att skriva uppsatser och skit, min lärare använde en av mina uppsatser som exempel för klassen under oss. Fick fett ofta "Bäst i klassen" och sånt där när man skulle utveckla sina tankar och sånt, men nu sitter jag här och skriver, suddar, skriver, suddar och så håller jag på så.... men äsch... pallanteeeeeee..............
hörs när jag har gjort klart den här saken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0