100912

hej allaaaa, har inte kunnat blogga idag för drog vid sju i morse, det var hemstk att gå upp så tidigt.
Men har i alla fall haft en sjuukt underbar dag, har badat i havet, solat och blivit brun. Det var så kul och avslappnande, precis vad jag behövde asså ;)
Så kom vi hem för en stund sen precis i tid för VMA, och jag måste bara säga att pappa har blivit röööd som jag vet inte vad, det är typ läskigt att titta på han, får ont i kroppen då, Elida oxå för den delen, ser ut som hon har lagt sitt face på en spisplatta.. heheh, jag ska vi inte prata om, är ju brun och fräsch som vanligt ;) haha nää, har faktiskt brännt mej i ansiktet, inte röd dåra, men det bränns. aa men nu ska jag titta vidare på VMA, kanske laddar upp bilder ikväll eller i morrn, kommer sova gott i natt för jag dör av trötthet, men aah vi hörs. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0