100913

Hej på er, idag har jag bestämt att jag ska ha den ultimata lodardagen, jag tänker inte ens ta på mig kläder, jag ska loda runt i min Michael Jackson t-shirt all day long, och bara loda.. Eller aa, först måste jag ju plugga och det kommer ta en evighet, har verkligen blivit seg när det gäller att plugga, åh det bästa idag hade varit att få gå runt i en stooor tjocktröjja, åh vad jag saknar tjocktröjor, ett par tofflor och sitta med en kopp te och titta på dhw, asså ååh... hahah, nää men, åååh, ääh, åååh, ääh ååh, ääh, åhh,hhåhåhåhååhåhåhåhåh, hejdå, hahah.
eller flrresten jag laddar upp bilderna sen från igår, efter skolan som jag ska "gå till" nu, hahah bye ;)

Kommentarer
Postat av: -

Berätta gärna lite mer om panama om du vill! Kan inte du ha en frågestund ;D



kan inte du ta kort på dit hus lr berätta om ditt liv där typ skolan hur är det?



något som känns anorlunda, går du på internationel skola eller pluggar du i spanskaaaaaaa mammacita?



lr hur många timmar e ni förä sverige?



vad vill du verkligen ha nu? Panama eller sverige? berätta fördelar och nackdelar:)



tror du att du kommer glöma svenskan haha?



sett snygga killar?



har du träffat många släkltingar?



nya vänner? eller vad gör du på dagarna känns det anorlunda...



skulle vara snällt om du knunde svara på mina bajs frögooor!

2010-09-13 @ 19:09:14
URL: http://-
Postat av: anonym

vad är det bästa med panama? skulle du vilja bo där mer än ett år?



beskriv hur det är i panama, människorna, affärerna, maten, allt :)



är det svårt att kommunicera med människorna där eller är dom sociala?



hur är det att vara ifrån sina vänner?

2010-09-13 @ 20:07:24
Postat av: P

hur är området där ni bor? är det fint, stort, konsitgt, läskigt?



är dina kompisar bra på att hålla kontakten med dej?

2010-09-13 @ 20:09:25
Postat av: jgoangaba

är det jobbigt att plugga distans?

2010-09-13 @ 22:07:18
Postat av: C

tror du att du kommer hitta din framtida man i panama? haha lite konsti fråga kanske men tror du det?

2010-09-14 @ 17:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0