ba för jag har bajstråkigt

Vad blir ditt namn baklänges? refinnej
Vem betyder mycket för dig? moppelitoooo <333333 i miss youuuuuu hahah
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? har aldrig legat på sjukhus..
Platt eller lockigt hår? platt
Har en dröm gått i uppfyllelse? mm
Vad har du för startsida på internet? fb
Vem ringde du senast? heheheh.....
Tycker du att sengångare är söta? inte speciellt...
Har du haft vattkoppor? mhm
Har du någon gång testat karate? haha nee
Vilken mobilringsignal? min mamma har lånat min mobil -.-
Minimorötter eller pommes frites? pommeeeeeees!
Första sporten du gick på? dans?
Vad längtar du mest till just nu? tills nån av mina vänner kommer och hälsar på mej, hahah
Hur gammal har du tänkt bli? öh
När åt du senast en fiskbulle? oj, d måste va typ när jag gick i sexan, typ 4 år sen.
Vad drömde du inatt? äh, pallarnte dra upp hela drömmen
Vilken tv-serie är bäst? dhw och ga
Kan du gå ner i spagat? mm
Vad åt du senast idag ? kött
Höga eller låga strumpor? låga
Röd, grön, blå eller gul mjölk? röööd
Vad har du för färg på ditt påslakan? grön
Vad ska du döpa dina barn till? ngt på k
Sommar eller snö? sommar
Är du mörkrädd? njäe, ibland kanske
Tänt eller släckt när du ska sova? släckt
Vem kramade du senast? minns inte...
Kan du ditt mobilnummer utantill? 07...... nääe, har glömt :O
Har du tråkigt? aaa karu gerej påå!
Sjunger du i duschen ? noop
Vilken färg har din jacka? heheh, jacka? jag bor i panama kära vänner :)
Vad ska du göra nu? titta på film, eller sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0