basketmatch och subway

heeeey people! :D

har precis kommit hem från hans basketmatch, han var fett duktig men dom förlorade med 1 poäng, synd haa?
nääeh men sen så drog vi till subway och åt så d va gott.... nu ska jag göra historian som jag aldrig hann göra, och i morrn blire nada plugg... aah om jag gör klart historian idag då. sorry att jag aldrig har några bilder att bjuda på, men en månad kvar sen får vi vårat studiebidrag! ;)




hoppsan.. måste skära ner på chips och läsk nu asså... börjar se riktigt illa ut...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket fin blogg . hur fixade du färgen i kommentarsrutan ? Har nyss börjat :) kolla gärna in

2010-09-03 @ 04:43:48
URL: http://mrgold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0