duntofflor...

Hejhej, har precis tittat ätit domino's pizza, fick hemkörning så d va mysigt, innan det tittade jag klart på Seven pounds, asså så sjukt fin film, måste va de finaste någon gjort på länge asså, ååh. Aa men, vene varför jag skriver egentligen inte. Men men, ska ju som sagt till den där ön i morrn, åker tiiiiidigt på morgonen, runt sju eller något för båten går åtta. Sen vet jag inte när vi kommer hem, senaste båten går fem i alla fall, så om vi kommer tidigare kanske vi drar till kyrkan, vill dit i alla fall. Men annars om vi tar 5 båten kommer vi hem precis i tid till VMA så det blir en perfaaaa dag i morrn vilket som! ;)

Och jag satt och läste igenom oktober 09, asså vilken dramatisk höst de va asså, ååh, jag minns det var så mycket med dansen och vi var så peppade, jag var så peppad. Hade fullt upp hela hösten, och sen blev det väll bara för mycket en gång då vi i dansen fick lite utbrott på varandra, minns det som att det var för 2 månader sen men det är för ett år sen.. haha, åh men jag saknar hösten, vill ha den där stressiga vardagen igen, fast det här är ju också nice måste jag erkänna, så sjuuukt nice.. Bara att jag har fått fett med sug att köpa duntofflor, tänk var mysigt, gå runt med en stor t-shirt, duntofflor, en kopp te framför dhw eller ga, men det går bara i ett kallt swediland, inte i ett varmt panameñaland. haha, aah men nu blev det 2 much talkin' så vi hörs LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0