fattaruuuuu

Jag har pluggat på ganska bra idag faktiskt, och jag satt och läste massa inlägg igår och kom på att jag skriver ju helt..... cp. Fett me slang och hela köret, det är ju ett under om någon förstår vad jag ens säger i bloggen, jag skriver ju ALDRIG det eller de, jag skriver alltid bara ett enkelt d. Och jag skriver aldrig typ, har du, är du, kan du, alltid haru, äru, kanru och massa sånt. Ska försöka bättra lite så det i alla fall blir läsbart haha.

I alla fall, det var någonting annat jag skulle säga men nu kommer jag inte på det. Ah men juste, jag har fått ganska mycket gjort, nu har jag bara 1 timmes matte kvar och sen lite historia, och i morrn och på fredag blir det (aaaah där fick jag anstränga mej, skulle skriva blire.. hehe) Naturkunskap och Religion typ. Ah, så det är ju nice, eller inte. Skola är aldrig nice.Juste, jag ska ladda upp en video också som Th spelade in när vi slutade Ekilla, vi tog en sista runda runt hela skolan, de va fett sorligt.
Men det kommer senare, nu ska jag köra lite matte. Så vi hörs sen!

OCH AMANDA KAN DU INTE BÖRJA BLOGGAAAAAAA INNAN JAG FÅR DAMP, SKITER I OM DIN DESIGN INTE ÄR KLAR, GÖR EN B SÅ LÄNGE, SNÄLLAAAAAAAAA ;((((((


och justeeee, tack för videohälsningen! jag lever på dom här borta! ska göra en till er snart för det kommer inte vara vilken video som helst ;)

Kommentarer
Postat av: Berohio

Interesting site. Worth the visit!

2010-12-14 @ 21:11:25
URL: http://berohio.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0