idomin på läpparna är inte fjortis



jag lär ju inte va den enda som sover med idomin på läpparna? Till dej som inte gör det, jag säger till dej GÖR DET! Sen på morgonen du tvättar bort med vatten och torkar med en handuk sen lägger på vanligt lypsyl så haru ett par helt nya läppar. promise.

Men hur som heeelst, jag har varit nere i köket och gjort mackor till i morrn, känns som en riktig svennefamilj som har laddat upp för en riktig utflykt, det enda som fattas är att det ska bli massa strul så att utflykten slutar i kaos, typ som "vi hade i alla fall tur med vädret" en riktig svennefilm. Haha, men det kanske är så det blir när panjacken till mamma åker iväg och vi har svennen till pappa här, haha nääära, de ska bli kul! Bara att jag måste gå upp klockan sex i morrn så NU SÄGER JAG GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0