lärare får damp

jag saknar det dära när en lärare får damp och man måste bita sönder tungan för att inte garva sönder och så ibland säger dom "SKRATTA INTEE" hahaa då brister det! asså hahahha åååh, svenska lärare in my ♥.
Så här sitter jag och DÖR AV GARV, har sökt runt på youtube, ska dela med mej lite ;)




haha påminner lite om när min mattelärare fick DAMP på mej i åttan för jag lekte med stolen, hahah tider



om man läser i kommentarerna skyller nästan alla på att det är "svartskallarnas" fel att lärarne blir arga... asså va? rasister elle vad? jag gick i en klass fuuuull med svenskar, våra lärare fick damp ganska ofta ändå? spelar väll ingen roll vart man kommer ifrån, man är väll tonåring som tonåring. Alla tror att blonda svenskar sitter som änglar på lektionerna, that's soooooo wrooong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0