måste bara försvara panama efter det min syster skriver

Har precis tittat på seven pounds igen med Christian, Dennis dissa oss efter halva filmen för ett spel på datan. Men men, läste Elidas blogg också, ni som läser bådas, min är den SANNA, hon är sån dramaqueen så det är inte sant. För det första, vattnet var jätte fräscht! Det var genomskilnigt, låg kanske någon sko vad strandkanten sådära, men det var skitfräscht! Men såklart, det kan ju inte hon veta när hon inte ens badade. För det andra, DET VAR INTE KALLT PÅ MORGONEN? Vi kom ju dit vid tio, hon ba det var kallt? öööööh? Det var ju hur varmt som helst, för det tredje så kan jag inte ens prata med henne nu för tiden utan att hon ska dumförklara mej, hon behöver på riktigt hjälp.... ofräscht vatten? kallt? rädd för hav och sjöar? aaaaaah give me a break!
Jo men nu har jag fått det sagt nu ska jag sova, är skiiiiit irriterad just nu så bye...

ta inget personligt, men på riktigt... ta tag i ditt liv, hahahaa... ironi...... typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0