one kebab, igen

hejsan, ni ligger säkert och sover men whatever. Vi i familjen - Elida, drog och käka på one kebab, gottgott. Men längtar efter kebaben som finns i Sverige faktiskt, men aah hursomheeeelst. Ska bara fixa lite grann med skolan sen om en halvtimme ska vi ut och springa, ska först springa 3 km och se hur lång tid det tar, sen ska vi springa en sträcka på 400 meter under 12 minuter, ehm.. ja, så snacka om att jag kommer vara DÖD då jag ENDAST har sprungit kanske 5 gånger i mitt liv när jag och th fick fnatt och skulle bygga upp konditionen, men jag dansar ju så NÅGON slags kondition måste jag ju ha, aah, men ska köpa Reebok Easytone, ni vet dom som tränar vader och arslet tror jag.. aah, men dom kostar bara 600 spänn här, skitbilligt, så då ska jag springa kanske 2,3 gånger i veckan och försöka få upp konditionen, sen ska jag komma igång med dansandet på riktigt och stretcha och och sånt här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0