this is all for u amanda

THE BEST FRIEND

1. Vad heter hon? Amanda Elin Caroline Hellgren
2. Hur gammal är hon? en liten bebiii på 14 :')
3. När träffades ni sist?  uh... 3 månader...
4. Vad har hon för hårfärg? thaifärg, hah nää men mööörkbrunt
5. Brukar hon färga håret? nix
6. Vilka färger har hon haft? brown brown and brown
7. Vad har hon för parfym? i duuunnoo, har inte träffat henne på länge ju..
8. Är hon galen? OM
9. Vad är erat bästa minne? hah, få mej inte att välja
10. Har ni många minnen ihop? abbbbbbsollluut
11. Vart bor hon? bure <33333
12. Har ni varit utomlands tillsammans? noop, men snart ;)
13. Är du avundsjuk på något hos henne? hennes hår IN MY HEART
14. Vad heter hennes syskon? Alicia och Jempa
15. När träffades ni första gången? 1999
16. Hur träffades ni? church i thiink :)
17. Vad går hon i för sporter? dancehall manneeeen
18. Vad kan hon göra på helgerna? vad hon KAN göra? mkt.
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? yeyy
23. Har hon fräknar? nej
24. Har ni kollat på film någon gång? hahah jaaaa
25. Har ni bråkat någon gång? nej, förutom när vi va 9 typ men sånt där räknas inte så NEJ :)
26. Har ni sovit i samma säng? yesss
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? ahh, ååh... <3
28. Har du sett henne gråta? yepp
29. Vad gjorde du då? jag sa HEJDÅ KISS MY ASS NU DRAR JAG TILL PANAMA
30. Har du sett henne vara riktigt arg?  varje gång hon öppnar sin garderob, hahaha
31. Har hon sett dig gråta?  nä för jag sa ju KISS MY ASS NU DRAR JAG TILL PANAMA, eller inteee ;(
32. Vad ska ni göra i sommar? aldriiiiiiiiiig inte va med varandra, vi ska va med varandra VAREHEHEHEHNDA dag visst (a)
34. Har ni pratat i telefon någon gång? absolut INTE
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? stop it
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? SsJjÄäLlVvKkLlAaRrTt
37. Älskar du henne? heheheh.................................. JAAAAAAAAAAAA
38. Vad är det bästa med henne?   A L L T, till och med när hon får damp på mej
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? nada
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner?  hahaha JA, skulle ge henne hälften om inte mer
41. Hur ser hennes klädstil ut? som min och th's vi tre delar garderob vettni ;)
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? nej för HON HAR INGEN BLOGG ATT LÄGGA UT DEN PÅ, men d är lugnt du kan lägga in på min blogg, men jag har bytt lösen så drööööm, vill du veta löseneeet? det är amandakyssmejdärbak1994

Kommentarer
Postat av: amanda

vilken parfym jag använder... du har min parfym :)

2010-09-25 @ 14:37:50
Postat av: Jennifer

hah så du använder ingen eller? ;D

2010-09-25 @ 18:25:28
URL: http://jenniferbengtsson.blogg.se/
Postat av: amanda

jooo, en dolce gabana och en annan;)

2010-09-25 @ 21:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0