nu publicerar jag innan jag raderar det här

hahahaaaaaaaaaaaah, min blogg ÄR ett skämt, jag ÄR ett skämt.
Nu ska ni få ett inlägg, ska förklara för er hur det ligger till nu va.

Jag har inte gjort en seriös video på länge, jag har inget seriöst att skriva, OM jag sätter mej ner och skriver skirver jag något cp som jag sen suddar och loggar ut.
Höjdpunkt i livet är inte längre att träffa Amanda, Th, Rajje och resten av gänget, nej det är när mamma köper hem läsk. Vad det har med saken att göra vet jag inte?

I alla fall, bloggen är ett cp, när jag går in på sidan här garvar jag bara, så sjukt sämssssssssssst.
Och jag ska nog inte sluta blogga, nej, hur mkt jag än VILL.. tro mej jag vill... men jag vet hur sjukt mycket jag skulle ångra mej att jag inte bloggade under mitt mest spännande år (?) i livet. Så jag ska fortsätta, men jag har bloggat såhär vanligt ni vet, bara skriver om sin dag i 3 och ett halvt år nu, och jag har tröttnat. Så hade jag varit hemma i Sverige så hade jag lagt ner bloggen för länge sen, men jag kan ju inte. Så jag måste hitta nåt, roligt, speciellt att typ göra, blogga om, asså inte blogga om det kommer fortfarande va min dag osv, men inte bara,

Jag vet inte, om jag ska köra mer videobloggar, eller bara videos där man sitter och snackar?
Eller om jag ska satsa på en dansblogg, eller om jag ska köra sånna här listor typ hiss och skit, fast näe.. eller om jag bara ska köra "El panama blogg" ta mkt bilder och så, skriva MER om hur det är här, inte bara vad jag gör utan mer kanske vad man känner? Asså jag vet inte, men jag är HELT LOST. Det här kan sluta illa, så jag vill att ni som läser bloggen, ni är ju ändå rätt många, så feeeett lågt om ni inte kommenteraaaaaaaaaaaaar, serri då blir jag skit lack. Så kommentera, WHATAYA WANT FROM ME?

Kommentarer
Postat av: Miss univerce

musik, bilder, dans :DD

2010-09-29 @ 09:47:55
URL: http://theresaskaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du måste lägga in bilder och sånt så man får se hur de ser ut lite :)

2010-09-29 @ 17:11:16
Postat av: thai

panama blogg och dans blogg:DD

2010-09-29 @ 19:46:37
Postat av: Anonym

PANAMABLOGGEEEEEEN JAO

2010-09-30 @ 00:49:18
Postat av: Sufie

Men jag gillar din blogg och hur du skriver, men gärna mer bilder :D:D:D<3<3

2010-09-30 @ 07:53:50
URL: http://typsufie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0