bajsblogg

Jag har typ inte bloggat alls idag, för jag har kämpat som en gris med skolan, jag svär mina hjärnceller flög ut röven på mej efter ett tag för jag blev helt död, blev pissed off på en lärare för han skriver på gammeldagssvenska vilken uppgift vi ska göra, tror ni jennifer förstår då? nej inte alls,  så jag har pluggat asmkt men har inte fått någonting gjort på riktigt, dom timmarna jag satt och pluggade försökte jag förstå vad jag skulle göra, d gick inge bra asså. Men men...................... i morrn skulle vi till ett barnhem mn d gå inte för mamma drar till djungeln i morrn, plus vi är sjuka, plus jempa måste plugga mer, på torsda blire kanske att titta på Larryon när han spelar igen fast han kanke inte skulle spela, hade gjort illa foten eller ngt sånt så vi får se hure blir med det.... öööh, nu vet ni vad som händer i mitt liv i alla alla fall och om jag inte uppdaterar mkt så äre skolans fel så nu vet ni GOODBYE


hehehehhe fail bild maaaan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0