vem är hon jennifer?

HÄHÄÄÄÄÄ, fattar ni hur mkt min uppdatering kommer suga nu när min skola har börjat? för först sitter jag vid datan och pluggar, tror ni att när jag då är färdig med allt plugg vill fortsätta sitta vid datan??? hmm.. neeeee, don't think so. Men har inte så mkt mer plugg nu torsda,fredag, har historia som jag ska ha klart tills fredan bara, ååh, jag satt och läste i amandas gamla blogg, alltid: ....men nu ska jag va med Jennifer......har precis varit med Jennifer... i morrn ska jag va med jennifer.... nu är jag med Jennifer... efter ett tag jag ba, VEM ÄR DEN DÄR JENNIFER? hahahah nää men har faktiskt kanske lite planer för i morrn.... meeeeeeeeen nu blev jag trög så jag pallar inte skriva mer, haha bye ska sova nu faktiskt.


hahah en GAMMALgammal bild, saknar att sova hos amanda och bli helt craaaazy


amanda hade lagt ut den här på sin gamla blogg (ahellgren.blogg.se)
och skrivit "jag fick damp på jennifer" eller ngt sånt, hahah åååh mitt kök <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0