-

Hej på er, har inte gjort så mycket idag. Pluggat, sen var jag ute och sprang med Elida. Jag måste sluta äta så mycket socker, vi har diabetes i släkten och i familjen här är jag den som äter mest onyttiga saker, ni vet ju, jag är alltid den som handlar upp alla sötsaker i affären. Nu efter vi har sprungit har jag druckit snart två glas cola och nu snart ska jag äta min andra chokladpudding. HAHAHHAH jag låter som ett fetto, men jag är inte det, ser ut som innan, jag lovar hahhaha, men jag vill sluta äta så mycket socker för det är inte bra, vill må bra, se fräsch ut ni vet. Asså hahahahha, SÅ INTE JAG. Vem är jag nu? Okej, men det här blir min sista chokladpudding, ska inte äta mer chokladpudding förs jag kommer hem, då ska rasmus GÖRA chokladpudding som han är skyldig mej, ska bli kul att se ;) hahha... meneeee, ska se på one tree hill, bäääästa serien!!! Eller jag tycker alltid att den serien jag har maraton på är bäst för tillfället, i november när jag körde om alla greys va greys bäst, sen i januari när jag börja med dhw va dhw bäst, och sen när jag börja med pll va det bäst, nu är one tree hill bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0