0239AM


Pigg och glad... såhär sent, how??? Sitter och lyssnar på musik, finns så mycket musik jag måste lägga in på ipoden, måste rensa den IGEN JU. Har rensat den fett många gånger för att bara ha haft den fyra månader. Men det finns så mycket musik och jag gillar inte att ha musik på ipoden som man ändå bara bläddrar igenom, vill bara sätta på blandat och låta låtarna gå. Gör oftast det men ibland kommer det någon och man ba VAAA ÄRE HÄR? typ, ska in och se om jag har någon lame låt... aah hitta typ ave maria med beyonce, när, hur och varför kom den in på min ipod? 

Ååh jag hittade en låt med Mac Miller där han rappa på ett J Dilla beat, han gjorde det fett bra faktiskt.
Och jag måste bara säga Alicia Keys!!!!!! Jag lyssnar INTE ofta på tjejer överhuvudtaget, men Alica Keys, maaaaan jag vill ha hennes röst... Men hallåå ska försöka sova nu, vi hörs nu, åååh jag är så glad just nu, perfect moment, 2,5 sen 2, sen 1,5 sen 1, sen 0,5, sen 0... as i said, perfect moment.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0